XX2. izdanje međunarodnog muzičkog festivala Jazz Fest Sarajevo ove godine predstavlja novi festivalski koncept a predstavlja i nove poslovne saradnje. Upravo je potpisan ugovor sa brendom Heineken koji će biti glavni sponzor glavnog festivalskog programa ovogodišnjeg izdanja ali i sponzor regionalne festivalske scene XX2. Jazz Festa.
Jazz Fest Sarajevo i Heineken ove godine nastavljaju dugogodišnju saradnju koju su imali upravo u godinama kada je Jazz Fest svoju glavnu festivalsku scenu organizirao u Domu policije, gdje se festival i vratio prošle godine, na zadovoljstvo svoje publike.
“Heineken, kao istinski globalni brand, širom svijeta stoji uz neke od najvažnijih svjetskih festivala, poput najvećeg evropskog jazz festivala koji se organizira u Rotterdamu North Sea Jazz Festivala, švicarskog Montreux Jazz Festivala ili španjolske Jazzaldije tako da je razumljivo da smo od ove godine ponovno i uz Jazz Fest Sarajevo koji je svojom konzistentnom kvalitetom već niz godina u samom vrhu muzičkih festivala”, izjavio je Alen Pecirep, direktor marketinga Boreasa, dugogodišnjeg zastupnika Heinekena u Bosni i Hercegovini.
Jazz Fest je u septembru u Historijskom muzeju organizirao koncert kvarteta sjajne gitaristice Mary Halvorson, 20. oktobra u Sarajevskom ratnom teatru uslijedit će koncert francuskog benda AutorYno, dok će glavni festivalski program odnosno završni dio trilogije John Zorn in Sarajevo – Beyond Good & Evil sa ukupno 16 nastupa biti realiziran 2. i 3. novembra u Domu policije i SARTR-u. Program klupske scene Heineken Late Nite Stage će od 1. do 3. novembra u clubu Jazzbina predstaviti regionalne umjetnike iz Srbije i Bosne i Hercegovine.