Kreativni tim agencije Communis Sarajevo i ove je godine uradio grafičko oblikovanje i vizuelni identitet međunarodnog muzičkog festivala Jazz Fest Sarajevo. Pored tima Communisa na čijem je čelu kreativna direktorica Ajna Zlatar, u dizajnerskom timu ovogodišnjeg festivala su i sarajevski dizajneri Goran Lizdek i Enes Huseinčehajić.
“Da bismo na što bolji način približili našoj publici muziku koju predstavljamo, ali i sam festival kao programsku cjelinu, oformili smo prošireni kreativni tim kojeg čine neki od najboljih bh. dizajnera”, kaže Đana Karavdić iz Jazz Festa i napominje kako uspješna partnerska saradnja festivala i Communisa traje od 2008. godine. Za grafička rješenja plakata prethodnih izdanja festivala, Communis je nagrađen sa nekoliko nagrada struke.
“Muzika izaziva poseban osjećaj koji smo pokušali vizualizirati i pomalo romantičnim rješenjem obilježiti godišnjicu festivala koji nam već 15 godina omogućava uživanje u vrhunskoj muzici”, pojašnjava ovogodišnje grafičko rješenje plakata Zvezdana Cvijetić, direktorica agencije Communis Sarajevo.
Povodom petnaeste godišnjice festivala, Jazz Fest je svojoj publici ponudio i unaprijeđenu web prezentaciju čiji je autor Enes Huseinčehajić. Ako je suditi po reakcijama posjetitelja, ali i broju posjeta registriranih u proteklih petnaest dana, stranicom je više nego zadovoljna i naša publika.